D’ ŘőHǃȩ

Wednesday

SHOPING HILANGKAN PENAT...ERHHHK



Ahhhhhhh... kalau dapat shopingg memang anugerah terindahlah dalam hidup. haha. serius.

Harini aku ada event di Petroleum Club Petronas tower. Mana lagi kalau mat-mat saleh principle aku datang kan.  Program sehari jer, tapi nak menguruskannya standardla makan bulan.  Jadi aku pun ambik kesempatan buat2 stress la kan.

Kebetulan, nak naik PC tu mestilah lalu Suria KLCC... haaaa nampak tak tujuan dan kehendak itu. Tapi bertahan lah sehingga selesai program dengan VVIP semua itusss.

Bila dah habis jer... maka bersegerelah aku menuruni KLCC .... memilih, membelek, mencoba dan menjebakkan diri dengan pembelian.

Tak menyesal... no no no... erhhhh






No comments: