D’ ŘőHǃȩ

Tuesday

EXERCISE VS TIDURRR

Tajukk macam bess...

Kalau aku diberi pilihan antara exercise dan tidur... rasanya 99.99999% aku akan pilih tidur. Seriously. Tu memang aku laaa.. xsuka exercise... panas.. peluh.. walaupun aku tahu banyak kelebihannya. Aku memang xsuka sangat segala urusan outdoor ni. Apa lagi yg memenatkannnn... adoiiii. Aku kalau boleh nak duduk bawah selimut jer.. on air con pastu bebungkus satu badan. Ferrrrrr 3 hari pun aku sanggup.. hihi.

Tapi tula... a good fren of mine suka advice pasal kelebihan exercise ni. Hmmmm. Betul.. mmg betull. Bepeluh tu sihat. Sihat tu bagus. Bagus tu hepiness. Kannn.

Sbnrnya... bkn la aku xde try langsung. Ada jugak sikittttt. And bila wiken sll jugak plan dgn dother aku Eby nk joging kt track tasik depan rumah jerr... pagi2 plan nk jog petang nanti. Pastu bila dah petang... hihi.. masuk dalam selimut  mcm lagiiii bess. Eby selalu marah.

Tapi tula... this year aku dh 39. Setahun lg fosiris dahhh. Mmg kena exercise jugak kan. So far mmg la sihat... tp klu aku betul2 exercise mesti lagi sihat kann... Insyaallah.

Jadi... aku kn start ke ni. Bila ni... bila. Hihi...


No comments: