D’ ŘőHǃȩ

Saturday

LEGANYA NISHA DAH MASUK KERJA

Hari ni aku kat Maran... balik kampung kononnya nak tumpang mood mengundi... walaupun.... Aku balik last nite menambahkan lagi jem kat hiway... sesungguhnya ramai betul orang balik mengundi this time. Dari KL sampai Maran ambik masa 5 jam baru sampai... kalah raya u olls... bagus bagus ... selamat mengundi esok semua...

Tapi aku bkn nak cerita pasal mengundi. Never in my blog. Cuma kisahnya hari ni tengah aku dok memegang henpon ... tiba2 si Nisha wassapp aku. Katanya dia kat LPT HIWAY... hahhhh tekejut badak aku. Pejadah dibuatnya tengah panas tengah hari dok merayau2 kt hiway lpt nun... katanya nak melawat aku... gelak besar aku... apa tak reti muntah tengok muka aku kt ofis agaknyerrrr... haha.

Rupanya dia pegi bercuti ke Cherating dengan geng2 motor besar lakinya Kamal... tapi dia naik ketalah sebab bawak baby... surprise gak aku kalau2 dia merempit bawak baby... mcm aku ckp kt diala... hangen merempit dia bkn boleh kira.

Tapi one thing yang aku happy sebab Nisha dah masuk kerja semula lepas cuti pantang yang panjang... dapat baby girl yang comel... aduiihhhh susah betul hidup kat opis without her around. Tu yang aku happy sangat bila dia balik. Nisha ni banyak sangat tolong aku... tolong memudahkan kerja aku. Dah lama dengan dia.. so dia dah faham apa yang dia nak kena buat setiap kali ada task. Dia suka kerja dia. In fact sepanjang berpantang pun boleh kata hari2 call each other. Banyak betul nk dihadap n dicakap... haha. Now bila dia dah balik ofis... sehari 10 kali masuk bilik aku... hahaha... muntah muntah...

Tapi memandangkan dia seorang yang 'gila kuasa' dan 'akan pecat' saper2 je yang tanak dengar cakap dia jadi kulayankan sajerlah.... hahaha... Tu belum bab kena jerit and baling file lagi.... 'kau hader'.... haha Neeway tenkiu Nisha sebab banyak membantu den selama nih. Kalau tak patah kaki tangan den. Cuma lepas ni kalau den selalu hilang dari ofis kau pejam mata jer tau....

3 comments:

305 said...

Its so great to have good and loyal staff to working with...so do firm and understanding boss..

sesegar nailofar said...

huhuh..terharunye den,,tulah den dh ckp ko sayangkan den..hahahha..jeles adik ko nanti..

Rohie Husain said...

Haha... takde maknanya... sebenarnya den lg sayang adik den sorang lagi tu... tapi maleh bagi tahu kau... kang ko baling fail kat den plak... tapi den tahu kau sayang kat den kann... kan .. kan...