D’ ŘőHǃȩ

Friday

"MENCARI PIL RAJIN"

................
kalaulah pil rajin ada dijual di farmasi atau di kedai2 ubat china, dah lama aku borong. Entahla, akhir2 ni macam malas nak gerakkan minda untuk buat apa yang patut.

Alasan disebalik kemalasan tu ialah kepenatan kerana masa yang terhad. Kerja, study, rumah, keluarga, kawan2, diri sendiri ....fesbuk.. ermmm. tapi orang lain pun dapat waktu yg sama sehari semalam jugak. Macam mana tu...?

Nampaknya untuk tahun 2011 ni, aku kena prepare jadual 'things to do' dgn lebih praktikal lagi. banyak benda nak dibuat nih. Sasaran belum tercapai ni.

Kena bermula sekarang atau hari pertama di tahun baru nanti yerk...??

....................................

No comments: