D’ ŘőHǃȩ

Monday

"I WANT NOBODY NOBODY BUT CHUUU...."

...................

Rasanya semua orang tahu pasal lagu ni. Khabarnya lagu ni dah di translate ke pelbagai bahasa di seluruh dunia. Bayangkan kayanya wonder girls ni sekarang yer…. Collect royalty jer. Lagu yang hanya diulang2… dengan lirik yang sangat mudah tapi sangat menarik melodinya.

Ramailah yang meminati lagu ni… ramai juga yang menyanyikannya. Dari budak2 sampailah ke mak bapak budak. Walaupun tak tahu lirik, namun mereka menyanyikannya dengan penuh slang dan gaya.. tu yang mahal nya.

Satu hari… aku naik kereta dgn adriena. Kebetulan lagu ni dipasang. Dia pun tumpang sekaki menyanyi setakat yang dia lepas la. Kemudian... dia tiba2 geleng2 kepala ...

Mama, dorang ni nyanyi salah... mana ada perkataan bahasa Inggeris “chuu...“..

Ramai yang salah Na dengar mama..”

Erkkkkk...moralnya takyah la nak slang sangat sampai salah sebut yerk...

......................................................................

No comments: