D’ ŘőHǃȩ

Sunday

BILA KESIBUKAN MELANDA

Bila kesibukan melanda, segala perasaan yang ada pertalian silaturrahim dgn stress akan datang. penat, terkejar2, tak cukup rehat, tak cukup tidur, mata bengkak, jiwa kacau... dan macam2 lagila. kesibukan ni pulak.. memang pandai muncul serentak. bila ada dateline hari isnin, hari selasa tu pun nak jugak ada dateline, rabu pun ada, khamis dan jumaat tu pun ada. dah jadi macam hari2 ada dateline. tapi tu lah.. apa nak buat. lagi pun kalau diberi masa 3 minggu pun, 3 hari sebelum dateline tu lah baru sebok nak berperang ... camana tak kacau jiwa... jiwa ni pun kalau boleh bercakap... dia dah kabar dia kecik ati......


...........................................

No comments: