D’ ŘőHǃȩ

Thursday

ARTIS2 DI HARTAMAS...

....
Bekerja di hartamas ni kedengaran macam glemer sungguh.(kedengarannya la...) mana taknya, area ni sunguh elit. takat rumah 3 4 tingkat tu merata2 boleh jumpa. rumah tan srila, puan srila, datok la datinla.. yg bini no 2 la... no 3 la... complete package la... mmg glemer giler. Padahal, masalah kerja dalam ofis tu sama gak dgn area lain, keje yang berlambak pun sama gak dgn area lain, kena menjawab dalam miting pun sama gak dgn area lain... lagi meriah package tu... haha.

Tapi yg lebey melengkapkan package ialah kawasan ni mmg digemari oleh para artis. mungkin jugak artis2 ni nk mencari package2 no 2,no 3 or no 4 kat atas tu.... kot2la.. maka sebab tu lah.. boleh dikatakn setiap hari ada saja artis yang aku nampak. tapi biasalah.. sebab aku rasa diri aku ni lebey glemer berbanding artis2 tu, jadi aku buat2 tak berapa nak nampak je la... giler tak glemer aku ni.. makcik2 cleaner and pakcik2 driver kat opis ni sumer kenal aku aperrr....

Tapi dalam pada aku buat2 tak nampak tu.. aku jeling gakla... kang kecik ati lak dorang tu. tp bila dah jeling tu.. memanglah betul kata orang.. kalau dah artis tu artis lah jugak. macam2 pesen ada. ada yang kulit licin, ada yang ..., ada yang ....., ada jugak yang....., pastu ada yang ...., dan ada jugak yang...., aku nampak ada gak yang......, ramai gak yang ......, ada artis lelaki yang....., dan yang pempuan pun ramai gak yang ........, haaaaaa..... memang ramai yang ...... .!

jadi kesimpulannya... betul gak la kata wardina tu.. artis tak boleh dijadikan role model. Persoalannya , AKAN TETAPI... adakah aku boleh sendiri boleh jadi role model...???.

............................

No comments: